FAQ's
1) Com em registro a l'activitat?
Per registrar-te només has de fer clic aquí, seleccionar "Registrar-se com Partcipant" i completar el teu perfil, seguint els passos que s'indiquen.
2) Té cost participar en els ASSESSORAMENTS 1TO1 de BIZBARCELONA?
L'activitat és gratuïta, però cal disposar d'una entrada per accedir al recinte.
3) Com i quan podré programar reunions d'ASSESSORAMENTS 1TO1? Tindré alguna agenda personalitzada?
Pots sol·licitar assessoraments online previ a l'esdeveniment o in situ. Si prepares la teva agenda amb antelació, evitaràs cues i haver d'adaptar-te a la disponibilitat horària que quedi lliure a l'assessor del teu interès.
Reserva de reunions: Per poder agendar un assessorament, necessites estar registrat/da a l'activitat. Un cop fet el registre, podràs començar a sol·licitar les assessories cercant entre les persones assessores disponibles aquelles que siguin del teu interès. Et recomanem que utilitzis els filtres que t'oferim per ajustar al màxim la teva cerca.
Uns dies abans de la inauguració del saló, rebràs per correu electrònic una agenda amb informació sobre totes les teves reunions (horaris, número de taula i informació dels assessors amb els quals et reuniràs).
Reunions agendades in situ: Sol·licita reunions in situ en base als assessors/assessores que estiguin disponibles. Dirigeix-te al mostrador d'Assessorament 1to1 i explica a l'Equip de l'Oficina Tècnica en quines temàtiques t'agradaria assessorar-te i en quin horari t'aniria bé reunir-te. Mirarem de buscar l'opció que més s'adeqüi a les teves necessitats.
4) Podré modificar el meu perfil una vegada creat?
Sí, pots modificar el teu perfil en qualsevol moment. Per fer-ho, hauràs de entrar al teu perfil i canviar el contingut desitjat.
5) On es celebraran les reunions?
Enguany tenim dos espais on poder celebrar les reunions :
- Stands Assessors
- Sala Assessoraments
Recordeu que per participar a l'activitat és imprescindible realitzar el check in al mostrador ubicat a la sala d'assessoraments independenment d'on tingui lloc la reunió.
6) Què faig si finalment, per algun motiu inesperat, he de cancel·lar la meva participació a l'activitat?
Avisa ràpidament a l'organització +34 633 74 04 67 / +34 615 092 783
7) Encara tinc algun dubte sobre la meva participació. Amb qui puc parlar?
Des de l'Oficina Tècnica estem a la teva disposició per a resoldre qualsevol qüestió que puguis tenir. Si necessites parlar amb nosaltres, no dubtis a contactar-nos: +34 633 74 04 67 / +34 615 092 783
Dia | 4 i 5 d'Octubre 2023 |
Localització | Fira Montjuic. Palau 1 |
Horari: | De 10h a 14h i de 16h a 18h |