FAQ's

 
1) Com em registro a l'activitat?

Per registrar-te només has de fer clic aquí, seleccionar "Registrar-se com Assistent" i completar el teu perfil, seguint els passos que s'indiquen.

 
2) Té cost participar en els BIZMEETINGS de BIZBARCELONA?

L'activitat és gratuïta, però cal disposar d'una entrada per accedir al recinte.

 
3) Com i quan podré agendar reunions d'assessorament BIZMEETINGS? Tindré alguna agenda personalitzada?

Per poder agendar un assessorament, necessites estar registrat/da a l'activitat. Un cop fet el registre, podràs començar a agendar les assessories.

Uns dies abans de la inauguració del saló, rebràs per correu electrònic una agenda amb informació sobre totes les teves reunions (horaris, número de taula i informació dels assessors amb els quals et reuniràs).

 
4) Podré modificar el meu perfil una vegada creat?

Sí, pots modificar el teu perfil en qualsevol moment. Per fer-ho, hauràs de entrar al teu perfil i canviar el contingut desitjat.

 
5) On es celebraran les reunions?

Les reunions es celebraran a la zona BIZMEETINGS del BIZBARCELONA.

 
6) Què faig si finalment, per algun motiu inesperat, he de cancel·lar la meva participació a l'activitat?

Avisa ràpidament a l'organització (+34 93 409 74 82 / congresos@firabarcelona.com).

 
7) Encara tinc algun dubte sobre la meva participació. Amb qui puc parlar?

Des de l'Oficina Tècnica estem a la teva disposició per a resoldre qualsevol qüestió que puguis tenir. Si necessites parlar amb nosaltres, no dubtis a contactar-nos.


Àrea d'usuari


Informació
Dia: 12 i 13 de Juny de 2019
Localització  Fira de Barcelona-Montjuic, Palau 8, Àrea BIZMEETINGS 
Horari: De 10h a 18h