Com funciona?

BIZMEETINGS - ETAPES DE L’ACTIVITAT

1.- Registre

Fes clic aquí i registra't a la plataforma.  

2.- Creació d’Agendes

Petició d'Assessories

Cerca entre les persones assessores disponibles aquelles que siguin del teu interès i agenda una reunió. Et recomanem que utilitzis els filtres que t'oferim per ajustar al màxim la teva cerca.

Les reunions es poden sol·licitar en qualsevol moment, però les reserves d'horari són limitades (per capacitat i espai) i seran realitzades en estricte ordre de sol·licitud, pel que et recomanem que agendis les reunions que desitgis com més aviat millor.

La Teva Agenda

Uns dies abans de l'activitat, rebràs la teva agenda personalitzada de reunions. A més, podràs consultar-la en qualsevol moment de manera online al teu perfil.

La informació que podràs trobar a la teva agenda és:

  •           Horari
  •           Número de taula
  •           Informació de les persones amb les quuals et reuniràs  +

 

3.- El dia de l’activitat

Si us plau, presenta't a l'Àrea de BIZMEETINGS a l'hora acordada.

El nostre equip estarà a la Sala de Ponents, just al costat, per si necessites qualsevol tipus de suport. 


Àrea d'usuari


Informació
Dia: 12 i 13 de Juny de 2019
Localització  Fira de Barcelona-Montjuic, Palau 8, Àrea BIZMEETINGS 
Horari: De 10h a 18h